Uprzejmie informujemy naszych pasażerów, że zakup biletu miesięcznego ulgowego wymaga wyrobienia
spersonalizowanej karty elektronicznej. Każdy pasażer, który zamierza nabyć ulgowy bilet miesięczny,
powinien dokonać formalności, koniecznej do wydania indywidualnej eKarty. W tym celu należy
pobrać z naszej strony internetowej formularz, wypełnić go czytelnie i zwrócić do kierowcy. Przygotowanie karty
trwa zwykle do 7 dni. Gotowe karty odbiera się w autobusie na właściwej linii. Karta służyć będzie do opłacania
biletów miesięcznych zgodnie z zakodowanymi na niej informacjami, poprzez przyłożenie jej do kasy fiskalnej w
autobusie. Karta umożliwia zakup biletu na jedną trasę i będzie działać przez czas
nieokreślony pod warunkiem, że nie będzie przerwy pomiędzy zakupami biletów miesiecznych dłuższej niż 99 dni.
W przeciwnym wypadku karta traci ważność i wymaga ponownego zaprogramowania. Potwierdzeniem posiadania ważnego
biletu miesięcznego nadal są paragony z kas fiskalnych, drukowane w momencie zakupu biletu.
Pasażerowie, poza eKartą, zobowiązani są do posiadania podczas jazdy paragonu i domunentu
tożsamości uprawniającego do określonej ulgi.
Wydając kartę pobieramy od Pasażera kaucję w wysokości 10 zł brutto.
Dziękujemy Państwu za współpracę i korzystanie z naszych usług.